باشگاه خبرنگاران

ساخت وبلاگ

اگر به دنبال مدیریت تصاویر و یا تغییر اندازه تصاویر به صورت دسته جمعی هستید نرم افزار Light Image Resizer بهترین گزینه در این زمینه است.
Light Image Resizer نرم افزاری قدرتمند جهت تغییر سایز تصاویر می باشد. حتما برای شما نیز پیش آمده که نیاز به تغییر سایز تصاویر بدون افت کیفیت داشته باشید و یا قصد تبدیل فرمت تصاویر برای کاهش حجم و یا اجرا در نرم افزاری خاص را داشته باشید. یکی از مشکلاتی که کاربران در تغییر اندازه گروهی عکس ها دارند، مسئله تناسب بین طول و عرض عکس ها و احیاناً متفاوت بودن اندازه طول و عرض در عکس ها می باشد.



اما این نرم افزار به صورت هوشمند این مشکل را برطرف می نماید و به صورت هوشمند و متناسب نسبت به تغییر طول یا عرض اقدام می نماید. همچنین قابلیت تغییر اندازه درصدی عکس ها نیز تعبیه شده است. شما می توانید در محیط نرم افزار به سادگی هر چه تمام تر اقدام به کپی تصاویر به کارت حافظه نمایید. قرار دادن واترمارک نیز جهت حفظ کپی رایت عکس ها به صورت همزمان با تغییر اندازه و تغییر فرمت امکان پذیر خواهد بود. فرمت هایی نظیر BMP, JPG, GIF, PNG, TIF, PDF, PSD, PCX, TGA نیز پشتیبانی شده اند.

باشگاه خبرنگاران...
ما را در سایت باشگاه خبرنگاران دنبال می کنید

برچسب : تصاویرتان را مدیریت و ویرایش کنید , دانلود, نویسنده : باشگاه خبرنگاران yjc بازدید : 1314 تاريخ : چهارشنبه 20 شهريور 1392 ساعت: 12:42

آیا شما یکی از طرفداران فوتبال هستید و دوستدار زدن ضربات ایستگاهی به سمت دروازه حریفان؟

در این بازی یک خطای سخت بر روی شما در پشت محوطه جریمه اتفاق افتاده است، وظیفه ی شما این است که شوت هایی قدرتمند و دقیق به سمت دروازه حریفان راهی کنید. بازی دارای 24 تیم قدرتمند جهان است که شما می توانید تیم مورد علاقه تان را انتخاب کنید و به مصاف حریفان بروید.

باشگاه خبرنگاران...
ما را در سایت باشگاه خبرنگاران دنبال می کنید

برچسب : در تلفن همراهتان ضربات کاشته تمرین کنید , دانلود بازی, نویسنده : باشگاه خبرنگاران yjc بازدید : 1247 تاريخ : چهارشنبه 20 شهريور 1392 ساعت: 12:35

امروز برای شما نقشه تهران ۹۲ با فرمت JPG برای کامپیوتر و موبایل را آماده دانلود کرده ایم.

اگر اهل شهر تهران باشید حتما برایتان پیش آمده که بخواهید از یک نقطه به نقطه دیگر تهران بروید و نمی دانید از کدام مسیر باید بروید یا اصلا آن منطقه در کجا قرار دارد و یا اینکه می خواهید نزدیک ترین راه بین دو نقطه را پیدا کنید تا در وقت خود صرفه جویی کنید. در چنین مواقعی نیاز به نقشه تهران کامل و دقیق که تمامی مناطق شهر را در خود داشته باشد، احساس می شود.



این نقشه بر اساس آخرین تغییرات ساخته شده است که در آن اطلاعات زیادی از جمله محدوده های طرح ترافیک، محدوده های زوج و فرد، کلیه ایستگاه ها و مسیرهای مترو، هتل ها، سفارتخانه ها، موزه، آژانس های بین المللی، پمپ بنزین و پمپ گازها و . . .  وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران...
ما را در سایت باشگاه خبرنگاران دنبال می کنید

برچسب : دانلود نقشه تهران 1392, نویسنده : باشگاه خبرنگاران yjc بازدید : 1239 تاريخ : چهارشنبه 20 شهريور 1392 ساعت: 12:29

با استفاده از این نرم افزار Electrum Drum Machine/Sampler موسیقی ها را با هم ترکیب کنید و یک موسیقی جدید با ویژگی های خاص ایجاد كنيد.

اگر دوست دارید اسمارت فون اندرویدی خود را به یک نرم افزار آهنگ ساز تبدیل کنید حتما این نرم افزار Electrum Drum Machine/Sampler را دانلود کنید. برای شروع، فقط کافی است که آهنگ ها را با هم ترکیب کرده تا موسیقی مورد نظرتان ساخته شود. یکی از امکانات نرم افزار امکان به اشتراک گذاری موسیقی ها در شبکه اجتماعی است.


عکس هایی از نمایه نرم افزار :




باشگاه خبرنگاران...
ما را در سایت باشگاه خبرنگاران دنبال می کنید

برچسب : این نرم افزار شما را به یک آهنگ ساز حرفه ای تبدیل می کند , دانلود, نویسنده : باشگاه خبرنگاران yjc بازدید : 1422 تاريخ : چهارشنبه 20 شهريور 1392 ساعت: 12:25

Passmark PerformanceTest نرم افزاری بسیار ساده اما کارآمد که Benchmark لحظه به لحظه تمامی قطعات سخت افزاری سیستم را نمایش می دهد. پیدا کردن بهترین شرایط و کارآیی از سیستم سخت افزاری را می توان به این نرم افزار سپرد.

erformanceTest نام نرم افزاری حرفه ای جهت تست سرعت قطعات سخت افزاری سیستم می باشد. آیا تا به حال خواسته اید که سرعت قطعات سیستم خود را مورد سنجش قرار دهید، یا خواسته اید قطعات خود را با نتیجه سنجش خود را با سایر سیستم ها مقایسه نمایید، یا آن ها را تست کنید؟ با استفاده از نرم افزار PerformanceTest شما به راحتی می توانید سرعت قطعات سیستم خود را مورد سنجش قرار داده و میزان قدرت انها را آنالیز کنید. این نرم افزار قطعات شما را با 28 آزمایش مختلف مورد بررسی و تحلیل خود قرار داده و در اخر نتیجه را به شما نمایش می دهد. در پایان آنالیز شما می توانید نتیجه را در فرمت های ASCII و فرمت HTML و یا فرمت های متنی و اسناد ذخیره نمائید.

باشگاه خبرنگاران...
ما را در سایت باشگاه خبرنگاران دنبال می کنید

برچسب : با این نرم افزار قطعات سیستم خود را تست کنید , دانلود, نویسنده : باشگاه خبرنگاران yjc بازدید : 1243 تاريخ : چهارشنبه 20 شهريور 1392 ساعت: 12:20

اگر مي خواهيد از دست پيامك هاي تبليغاتي و يا پيامك هاي ناخواسته خلاص شويد اين نرم افزار را دانلود كنيد.
 شما با برنامه بسیار جالب و کاربردی SMS Blocker می توانید شماره هایی را که از آنها به شما اس ام اس های مزاحم یا تبلیغاتی ارسال می شود، در لیست سیاه قرار دهید و به راحتی از شر آنها خلاص شوید! 

 

 شما می توانید هر وقت که مایل بودید هر شماره ای را از لیست سیاه خارج کنید. ضمناً اس ام اس های ارسال شده توسط شماره های بلوک شده در نرم افزار قابل مشاهده می باشند. SMS Blocker جزء یکی از بهترین برنامه ها در این زمینه می باشد. این برنامه با بیش از نیم میلیون کاربر و ۱۹ هزار امتیاز ثابت کرده است که یک برنامه مفید و قابل اعتماد است.
 
 
از قابلیت های جالب این برنامه بلاک کردن اس ام اس ها بر حسب متن یا محتوا می باشد. بدین صورت که یک کلمه که دوست ندارید برای شما ارسال شود را در قسمت تنظیمات برنامه وارد می کنید و از این به بعد در هر پیامی که کلمه مد نظر شما باشد، به شما ارسال شود در لیست سیاه قرار خواهد گرفت. اضافه شدن فیلترهای جدید برای پیام های متنی مخرب، بهبود عملکرد برنامه، گزینه مستقیم کننده لیست برنامه های مجاز از تغییرات این نسخه می باشد.

باشگاه خبرنگاران...
ما را در سایت باشگاه خبرنگاران دنبال می کنید

برچسب : پيامك هاي مزاحم را مسدود كنيد , دانلود, نویسنده : باشگاه خبرنگاران yjc بازدید : 1493 تاريخ : چهارشنبه 20 شهريور 1392 ساعت: 12:02

فضا پیمای خود را طراحی نمایید و آن را آماده سفر به سیارات منظومه شمسی کنید، وظیفه شما در این سفر کشف نکات علمی جدید و منحصر به فرد است.

برای ساخت موشک فقط کافی است، این بازی SimpleRockets را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید. قطعات مورد نیازتان را برای ساخت موشک انتخاب نمایید و سپس مشغول متصل کردن قطعات به یکدیگر شوید، بعد از اتصال قطعات به یکدیگر موشک و فضا پیمای شما آماده شده است. حال نوبت آن است که سفر خود را به سیارات منظومه ی شمسی آغاز کنید و به اکتشاف بپردازید. چالش های گوناگونی در بازی وجود دارد، یکی از این چالش ها وجود حریفان قدرتمند و متخصص است، که کار شما را سخت می کند و باید سعی کنید سریع تر از آن ها تازه های علمی را کشف کنید.

 
عکس هایی از نمایه بازی:
 
 
 

باشگاه خبرنگاران...
ما را در سایت باشگاه خبرنگاران دنبال می کنید

برچسب : بازی " ساخت موشک " برای آندروید , دانلود, نویسنده : باشگاه خبرنگاران yjc بازدید : 1285 تاريخ : چهارشنبه 20 شهريور 1392 ساعت: 11:34

این نرم افزار HARD DRIVE INSPECTOR یک برنامه قدرتمند برای مدیریت کامل بر روی هارد دیسک است که می تواند سلامتی هارد دیسک رایانه تان را تضمین کند.
اگر به دنبال یک نرم افزار کامل و حرفه ای برای مدیریت هارد دیسک رایانه تان هستید، دریچه این نرم افزار HARD DRIVE INSPECTOR را پیشنهاد می کند، این برنامه با تجزیه و تحلیل کامل هارد دیسک به وسیله ی S.M.A.R.T مادربرد می تواند مشکلات و عیب های موجود در هارد دیسک را برای شما شناسایی کند و در صورت امکان رفع مشکل، به شما راحل های موجود را پیشنهاد کند.
 

باشگاه خبرنگاران...
ما را در سایت باشگاه خبرنگاران دنبال می کنید

برچسب : مدیریت کامل بر وضعیت هارد دیسک رایانه , دانلود نرم افزار, نویسنده : باشگاه خبرنگاران yjc بازدید : 1319 تاريخ : چهارشنبه 20 شهريور 1392 ساعت: 11:25

امروزه اکثر نامه نگاری های اداری به وسیله ی نرم افزار ورد تهیه می شود، اگر علاقه مند به آموزش این نرم افزار هستید ما را در سلسله گزارش های این نرم افزار همراهی كنيد.

در سلسله گزارش هایی قصد داریم آموزش های کاملی از نحوه کار با واژه پرداز ورد به شما بدهیم، در این آموزش قصد داریم تا تعدادی از کلیدهای ترکیبی موجود در word را معرفی کنیم. این کلیدهای ترکیبی شامل دو بخش می شوند: 1- کلید هایی برای اعراب گذاری 2- میانبرهای موجود در برنامه.

باشگاه خبرنگاران...
ما را در سایت باشگاه خبرنگاران دنبال می کنید

برچسب : آشنایی با کلید های ميانبر كه سرعت شما را در word افزايش مي دهند, نویسنده : باشگاه خبرنگاران yjc بازدید : 1437 تاريخ : چهارشنبه 20 شهريور 1392 ساعت: 11:20

http://upload.tehran98.com/upme/uploads/1aed609e788e601e1.jpg

باشگاه خبرنگاران...
ما را در سایت باشگاه خبرنگاران دنبال می کنید

برچسب : ترفند شارژ رايگان ايرانسل, نویسنده : باشگاه خبرنگاران yjc بازدید : 1921 تاريخ : جمعه 29 شهريور 1392 ساعت: 21:38

كد هاي پيشواز علي عبدالمالكي

باشگاه خبرنگاران...
ما را در سایت باشگاه خبرنگاران دنبال می کنید

برچسب : كد هاي پيشواز علي عبدالمالكي, نویسنده : باشگاه خبرنگاران yjc بازدید : 1459 تاريخ : يکشنبه 17 شهريور 1392 ساعت: 11:20